Kendinizi bu şekilde strese sokarsınız sağlıklı olsun az olsa doktorunuz söylerdi zaten her bebeğin gelişimi farklıdır 2.5 kilo daha alması gözüyle bakıyorsunuz 4 kilo doğurmak istiyorsunuz sanırım ama kilolu bebek sağlıklı bebek değildir. 30. Hafta gebelikte normal gözüken aralık 1300-1500 dür zaten genetik faktörler de önemli tabi içiniz rahat edecekse burda herkesin bildiği yazdığı protein ağırlıklı beslenmek kaşar muz süt kefir et tavuk balık tüketmektir. Canınızı sıkmayın sağlıkla gelsin inşallah