deletedmom43191 Serap09 bende de 2 paket vardı 1 paketini dolaba koydum sebzelik ile normal raf farklı mı normal rafa konmazmı
Serap09 deletedmom43191 sebzelik çok soğutma yapmaz diğer yerlere göre ondan bnm dolap derece 1 de Bn 3 paketi ayrı kavanoza koyup koydum valla