Carpediem123 ben ilk gebeliğimde bihter hanıma gitmiştim terslemezdi ama hep sekreteriyle muhatap olabildim. Ülkü hanımın numarasını vermesi,çıkan tahlil sonu için bizzat kendisinin beni araması benim için artı oldu. Demet hanıma idrar yolu enfeksiyonu için gitmiştim masaya yatmamla kendimi muayenede bulmam bir olmuştu her an ulaşılabilir bir doktor olabileceğini düşünmüyorum açıkçası tavrından dolayı