Merhaba anne adayları Beylikdüzü devlet hastanesinde yada çam sakura devlet hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı odalar kaç kişilikti devlet hastanesinde doğum süreciniz nasıl geçti ben ilk bebeğimde özelde doğum yapmıştım fakat bebek çetesinden dolayı ve bütçemizi aşacağı için özelde doğum yapamıyorum deneyimlerinizi yazar mısınız banada fikir olsun