zehraakrsu25_ ben serklaj olalı nerdeyse 1 ay olcak, hem kısalma hemde açılma olduğu için doktorum yatıcaksın hep dedi yatarak geçiriyorum o yüzden maalesef, sadece özel ihtiyaçlarım için yemek için ve kontroller için kalkıyorum, progestan, magnezyum gibi ilaçlar verdi doktor onları düzenli kullanıyorum, hijyene dikkat ediyorum. Onun dışında da yapılacak pek bir şey yok zaten yatarak geçiriyorum süreci Allahın izniyle hepimiz sağ salim alalım yavrularımızı kucağımıza 🙏🏻🙏🏻