edabolukbasi3- 2,5 yaşında bir kızım var beni de. pazartesi günü de 27 haftalik oluyorum. Her günümüz kopyala yapıştır gibi artık 🥲 Rabbım tabi insanı yine bu günlerini aratmasın ama canım o kadar sıkılıyor ki artik evde. Karnım büyüyene kadar yine geziyordum kızımla ama artık ağırlaştı da bebek. Kızımda aşırı hareketli bir çocuk dışarıda bir saniye durmuyor peşinde koşmaktan daha fena yoruluyorum.