Arkadaşlar merhaba acaba rüya tabiri sen anlayan birileri var mı netten kesin bişey çıkmıyor. Dün akşam rüyamda ıssız bir yerdeydik ama ailemde yanımdaydı annem hamur işi gibi birşeyle uğraşıyordu sonra birden büyük halam bişey yapıyordu telefonuma mesaj geliyordu orada deprem oldu 5.3 diye ben rüyada çığlık çığlığaydım deprem olacak kötü diye kendimi rüyada o kadar çok kasmışım ki düşünün küçük bebeğimin ağlayışlarını dahi duymamışım bir kalktım anne anne diye ağlıyordu ilk defa çok etkisinde kaldım ya aranızda bilen biri yorumlayabilir mı lütfen…🌼🌼