Arzumm evet aslında aşılama zamanı da gonal f kullandım tüp bebekte de ama tüp bebekte 175 doz kullanıyorsam aşılamada 90 falan kullandım. Evet hekimliği Sürekli pozitif olup moral vermesi falan bide telefon numarasını vermesi ne zaman istersen aklına bişey takıldığında arayabilirsin demesi hoşuma gitti. Takibinden memnunum da. Bide bu işler kısmet işleri herşeyin bir vakti zamanı var. Ben iki sene sonra sahip olabildim dedim ki Rabbimin uygun gördüğü zaman şimdiymiş. Darısı sana, tüm isteyenlere nasip olsun Allah kucaklarımızı boş bırakmasın canım. Zor bir süreç maddi manevi çok yıpranıyorsun ama sen çok güçlü olmalısın inanmalısın zamanı geldiğinde seninle olacak meleğin 💕