Arzumm aşılama bence hem maddi hem manevi zaman kaybı çevremden gördüğüm kadarıyla genelde hep olumsuz sonuçlanıyor yasını bilmiyorum ama 2 senedir olmuyorsa tüp bebek tedavisine baslayablirsin canım,benimde eşimde hız ve kalite problemi vardı çok şükür ilk denememizde olumlu sonuç aldık insallah en kısa zamanda sende öyle yada böyle dileğine kavuşursun 💕