Zg6641 Leysa biraz fazla gibi bana 36+2 de 2900 için dikkat et dedi ama benim doktor biraz kilo konusunda takıntılı önce bana diyordu çok alma şimdi bebise😆
Tini_minii Leysa bana çok normal gelmedi ama doktorunuz normal dediyse normaldir ben 34+2 de gittim 2400 dedi
Minnakpopus Leysa 2100 olabilir mi yanlış duymuş olabilir misiniz yani çünkü hiç de normal değil 32 haftada bu kilo
busra58ayd58 benim de o haftada 2900 dü ve doktor hemen şekerime bakmak lazım dedi ve şuan şekerim var bebek çok önden gidiyor son 3 hatfa kaldı ama risk altındayız. bence bi takip et
fatmaanuurr22 Leysa bence ölçümlerde bir yanlışlık vardır canım 32 haftalıkken bu kiloda olması imkansız gibi birşey 31.haftadayim bugün kontrole geldim ve 1880gram dedi ortalama bu civarda oluyor zaten
mty Ben dün gittim 32+1 de 2350 dedi ve ona rağmen önde gidiyor doğumu 3700 gibi yaparsın ama bu hızla giderse 4ü geçebilir geçerse doğum şekli değişebilir dedi
djjdjdksalla Leysa normal degil cnm 32 de bn 37 o kilo da bna çok diyor doktor şeker yüklemesi yaptırdın mı
Leysa bebisinannesi1 bilmiyorum ki ben çok fazla da yemiyorum karbonhidrati djjdjdksalla yaptırmadım işte o aklımı kurcaliyor
mislinaninannesi Leysa 32 haftada 2 kiloydu bebek 35te 2700 olmuştu şuan 38 haftayım 3bucuk ddi doktorum