Dün sezaryen doğum yaptım. Bebeğim ciğerlerindeki sıvıyı tam atamamış küveze aldılar. Dünden beri küvezde bugünde orda kalacakmış. Bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi. Doktor kontrol altında tutuyoruz şuan dedi ama ben onu kucağıma almak istiyorum koklamak emzirmek istiyorum 🥹