Busra2013 ilk zamanlarda banada biranda bir baş ağrısı gelip 2 gün sürdüğünü biliyorum. Ama geçti sonra. Sade Türkkahvesi içiyordum, miğrentaşı veya viks sürdüm başıma birde eski usül tülbentle bağlayıp sıkıp yatıyordum.
Doktor sadece parol içebilirsin demişti oda iyi gelmiyor.