Benim sabah namazindan beri karnım ağrıyor tuvaletim var sanıyorum ama yok olmuyo şuanda da ağrılarım artmaya devam ediyo 10 dakikaya falan düştü ama ilk doğumumdaki gibi değil bu karın ağrısıyla birlikte geliyor sancı mi değil mi anlayamıyorum şuan cumartesi olduğu için doktor da yok ne yapsam bilemedim