Kızlar selam, dün gece regl ağrısı gibi ağrılarım oldu sabah da su sızıntısı ve nişan gelmesi yaşadım. Doktora geldik doktor suyu azalmış sancılarım da var alalım dedi. 33.hafta da ciğer geliştirici olmuştuk. Sorun olur mu sizce? Korkuyorum biraz 37+1 nasıl küveze girer mi?