Seyda-06 fazla kiloyla başladıysan eğer diyetisyen ve doktorun ortak çalışıp seni bebeğin kilo alırken seni ideal kiloya getirebilirler. Hem diyetisyenin dediklerine uyup hemde egzersiz yapman lazım.
Ama önemli nokta bunu kendi kafana göre yada o bunu yapmış vermiş deniyip diyerek değil doktor kontrolünde olmalı. Ayrıca endokrin doktorunlada görüşebilirsin oda hastalığınla ilgili ilaç düzeyi yada tedavi değişimi gereklimi bilgi verecektir sana