Melike231 4 aylık hamileyim belirtilerim kayboldu. Karnım da hissiyatlarim yok olmaya başladı göbek deliği çevresinde baskılar felan hissederdim şuan pek olmuyor normal mi?
Minnakpopus Melike231 gayet normal ilerleyen zamanda farklı farklı belirtilerle karşılaşılabiliyor zaten ki zamanla bebeğinide net hissetmeye başlarsın