Benim de tüp bebek ikiz gebelik, 27+2 de 23 mm çıkmıştı ve ertesi gün sancım çıktı hastaneye yatışım verildi. Bu süreçte 11mm e kadar düştü ama sancılarım azalmıştı. 11. Gün 34 mm gibi çıktı ve taburcu ettiler. Genel olarak yatıyorum biraz ayakta dursam baskı hissi oluyor. Kısalık ise çok değişken 12mm de çıkabiliyor diğer ölçümde 20 de çıkabiliyor. Doktorumuz anlık sancılarla bile değişir bu durum dedi. Progestan ve magnezyum kullanıyorum şu an 32+2 haftalığız. Direnmeye devam ediyoruz