Cansucc ikiz değiliz ama ilk hipp aldık memnun kalanda var ama ben bebeğimi doyurmadığını hissettim değiştirdik. Sma aldık onunla devam ediyoruz. Biz anne sütüne ek olarak doymadığında kullanıyoruz memnunuz ☺️ gaz problemimiz olmadığı için sma optipro kullanıyoruz ama sizin öyle bi probleminiz olursa comfort kullanabilirsiniz onun sindirimi daha kolaymış.