Yagmur98 Kizlar ultrasona gore 18+1 gunluk son adete gore 19haftalik gebeyim pazartesi yani 18+3 gunlukken ayrintili ultrasona gircem bu haftada girilmesi uygun mudur birde burda okuyorum serklaj olanlar falan var gittiğim doktorlar beni hic muane etmedi serviks yetmezligi var mi yok mu diye sizce bu normal mi bu arada ankara cebeci tipa gidiyorum
tugbalisan_ Yagmur98 ayrıntılı ultrasona 20.haftadan sonra giriliyor canım ve gebelik haftası doktorun söylediğine göre dr’lar cihazdaki uyum haftasını kabul ediyor
Deletedmom434 Yagmur98 ayrıntılı usg 18-24 haftalar arası yapılır☺️ 20’li haftalardan sonra yaptırmanız daha iyi gibi çünkü bebek biraz daha büyümüş olucak daha iyi bakılır organlarına vs