Nurtanesininannesi Merhaba anneler, 15 haftalık hamileyim çok şiddetli değil ama ara ara kasık ağrısı ve sızısı oluyor ozellikle sağ alt tarafta, sizce bu normal mi yoksa bir sorun mudur, çok kaygılandım. Aynı haftalarda bu durumu yaşayanlar var mıydı?
Sevinc44 Nurtanesininannesi evet aynı haftalarda sağ tarafımda oluyordu. Rahim büyüyor normal demişti doktorum
Serap09 Nurtanesininannesi rahim büyüyor dediler 18. Haftada bir gittim açılma vardi dikiş atıldı rahim ağzınızi ölçüm yaptırın
Fahriye41 Nurtanesininannesi dün bunun için acile gittim normal dediler kan idrar aldılar ilaç verdiler bugün yine aynı devam ara ara oluyor ayakta duramıyorum
Miniginannesiiii1111 Nurtanesininannesi 15+5im benimde kasık ağrım adet ağrısı gibi ara ara ağrım oluyor normalmi acaba demeden duramıyorum
Serap09 Momdaily vajinal ultrason ile baksa daha doğru bunu her doktor görmüyor yada bakmıyor bende forumdan okudum bende karın ağrısı sertleşme vardi ben bir gittim kadın doğuma kadın doğumcu bana sadece bebek suyu iyi diyip gönderiyordu rahim ağzına bak demesem acilma olduğunu göremeyecek ve dikiş atilanayacakti
Momdaily Serap09 ya benim de kasıklarımın ortası ağrıyo ve sert birkaç gündür kanama vs başka belirti olmuş muydu
Serap09 Momdaily kanama olmadi ama kanama olması en kötüsü bence doktora gidin öyle bisey varda gitmezlik yapmayın sertleşme vardı bide sancı çekiyordum bi gittim kendim sormazsan doktor soylemedi en son gidip dikiş atıldı üniversite hastanesine dikiş zamanı geçtiyse iğne verir onunla atlatmaya çalışılır progestan
Serap09 Ruruu merhaba alt karnım ve bebegin olduğu kısımda sanki bir an aşağı inecek gibiydi hergun adet sancisina benzeyen ağrı çekiyordum meğer rahim ağzım açılmış 19.haftada
Ruruu Serap09 ben de oyle hissediyorum sanki ama sertlesme yasamiyorum birde uzaninca geciyor sizin de geciyor muydu? Ayaga kalkinca daha cok hissediyorum. Daha 10 gun once doktor rahim agzimi olctu bir sorun yok dedi ama korktum simdi
Serap09 Ruruu sürekli kontrol ettirin 16.haftadan sonra ortaya çıkıyor iyice takip ister uzaninca geciyordu