Bumah Gece uyurken baldırıma felaket bi ağrı girdi damar damar üstüne geldi snki böyle 20 30 saniyelik sebebi ne olabilir baya tedirgin oldum 20 haftalık hamileyim fün çok ayakta kaldım bide
Herseydenbiktim Bumah 23 haftaligim bende, perşembe günü belden asagim tutmuyordu dedim herhalde bir şey oluyor ama normalmiş bana ekstra vitamin yazmadı doktor acidan kıvranıp durdum, bol sıvı tüketin bence ve ılık bir dus iyi geliyor 🎀
Almina09 Bumah kramp girmiş canım magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor diye biliyorum ama kan tahlili yap vitamin verir doktorun
EsoMom_ Bumah gece istemsizce esneyişten oluyor benim de 30 haftadan sonra başlamıştı ilk hamileliğimde mahçgnezyum kullanmıyorsan ondan kullan yoksa sade soda iç canım
Kubra_811 Bumah kramp bu geçse bile acısı bi iki gün kalıyo.hemen magnezyum yazdırın çok azalıuo gerçekten