Gecen haftadan beri aşırı ödem olmaya başladım yüzüm ve ellerim çok şişti özellikle sabah kalktığımda tansiyonum çıkmıyo ama korkutuyo beni sıcaklarda heldi daha çok şişerim diye dışarı çıkamaz oldum. Benimle aynı durumda olan varmı nasıl geçiyo sizde bu haftalar