Tbkrtl35 Bebek dönmedi büyük ihtimal sezeryan olcam kızlar sezeryandan sonra hangi pedi kullanmalıyım kolaylık açısından ilk doğumum olcak bir şey bilmiyorum
Cacaege Tbkrtl35 şehir hastanesinde oldum depend yasak denildi dikişlerin hava alması için normal ped kullan dedi doktorlar. Yinede yanınıza normal pedde koyun
Edafmo Tbkrtl35 bana eşim yardım ı olmuştu o yüzden zorlanmadım. Zaten ameliyat sonrası mutlaka birilerinin yardımı gerekiyor giyinip soyunurken
Sevl Ben depend almıştım ama bacağımdan geçmemişti doğumdan sonra 😂 hastane pedi verdiler onu kullandım