Arkadaşlar 38.haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum vardı ama ilaç vermedi bol su iç dedi sanırım şimdi ilerledi bir kaç gündür vücut ısım düşüyor 35.8 36arasinda gidip geliyor üşüyorum bu havada Perşembe de doğumum var napicam böyle bir belirti yaşayanınız oldu mu sezeryanda sıkıntı olur mu vücut ısı düşüklüğü 🤦🏼♀️