İlk hamileliğim ve 23 yaşındayım artık kendimi yürürken daha agır hissediyorum. Geceleri bazen karnım kasılıyor ama ne için olduğunu bilmiyorum doğum sancısı nasıl bişi oluyor tam olarak yada hangi durumlarda doktora gitmeliyim kendimi çok çaresiz hissediyorum