burcu_tokgz hamileligimi ogrendigimden beri kullaniyorum. İlk gebeligim dusukle sonuclandi bebegin kalbi durdu doktor onlem amacli vermek istedi. Sonra igneye geceriz dedi fakat 12 haftalikken doktorum farkli bir ile gecti doktor degistirdim degistirdigim doktor gerek yok ama baslamissin birakmayalim simdi birakirsak bir sorun olursa bundan oturu oldugunu dusunursun. İgneye de baslamadi ecopirin kullaniyorum sadece