Merhaba arkadaşlar ben Aralık ayında sprail taktırdım 3mayista adet oldum 8inde bitmesi gerekirdi adetim ama bitmedi ayın 10unda kesildi karnım ozmndan beri ağrıyor regl olacakmışim gibi lekelenmem oldu dün az bişi kesildi adetime daha çok var başına böle olup hamile kalan varmı yada başka birşey mi bilemedim hala regl olcakmsm gibi hafif karın ağrım var randevuda bulamadım gidemedim nedir sizce lekelenme rengi kahverengi değil tam az bişi sarımsı kahverengimsi