Unnamed98 İnşallah biran önce toplanır kavuşursun yavruma, Bizde cuma günü gittiğimizde nstde ağrı çıktı zaten ağrım oluyordu ara ara, kafası kanala yerleşmiş dedi doktorum, her an herşeye hazırlıklı olun ağrın çok olursa bekleme gel dedi, ciğer geliştirici iğne vuruldum hap verdi, bugün 35 haftaligiz, hem korku hem heyecanla bekliyoruz bakalım ağrım fazla olmuyor cuma kontrol var, tabi cumaya kadar acil bişey gelişmezse inşallah.