Sedem canım benim de nişanım geldi sonra kanamam oldu 2 cm açıklık vardı. Acilden yatış.yapildi 12 saat sancı çektim suni sancı falan verdiler ama rahimde ilerleme olmadi. Açıklık olmayınca benim ve bebeğin nabzı yavaşlamaya başladı sezeryan a alındım. Çok şükür bebeğim de ben de sağlıkla evimize geldik🙏 ben kanamali akıntı var diye korktum ilk gebeliğimdi o yüzden devlet hastanesine gittim ama belki evde sancimı çekip bekleseydim normal doğum olabilirdi ama böylesi nasipmiş diyorum artık.