Aryammmm Merhabalar ilk testi gecikmenin kaçıncı gününde yaptınız acaba? Benimki bugün gecikmenin 3. Gününde 31 çıktı normal mi acaba?
Burcukrblt Aryammmm benim adetime daha var 3 mayista bitti regl 17 mayista ilk kan verildi onda sinirda cikmisti 5.41 o gunun aksami tekrar verdim10.35 cikmisti 2 gune birde kan verdim yukseldi
Burcukrblt Aryammmm bende belirtiler oldu ve cok kotu griptim ilac icmedim suphem var diye iykide icmemisim yani
Aryammmm Burcukrblt hayırlı uğurlu olsun inşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah