Ezo123 önemli olan sizin içinize sinmesi. Lütfen kimseyi dinlemeyin bu konuda. İsmin içinize sinmesi çok önemli bence. Çok duydum koyduğu isme alışamayan, içine sinmeyen veya söyledikçe isimden soğuyan. İçinizden gele gele, mutlulukla çağıracağınız bir isim olmalı diye düşünüyorum 🥰