Kızlar merhaba 10+2 haftalık hamileyim. Son 2 gündür midemde inanılmaz bir şişlik oluyor. Hazımsızlıktan ya da kabızlıktan kaynaklı değil.Bunlardan bağımsız bir şekilde karnım göğsümün altından sanki 6 aylık hamileymisim gibi birden şişti. Buna benzer şeyler yaşayan var mı acaba