Lala4e4ka canim bende mide yanmasi icin 10.haftadan beri ilac kullaniyorum ama bu ilaclar bebegin kordonuna varmadan etkisini yitiriyor yani bebege zarar yok ama sen dogal yol istiyorsan icme sodasi(karbonat)deneyebilirsin beni oda cok rahatlatitor,cay kasiginin ucuyla agzima alip su iciyorum ustune,birde yesil tatli elmada baya rahatlatiyor mideyi hergun bir elmayi azar azar yiyorum