Merhabalar coraspini kaçıncı haftada başladınız kullanmaya ? Hamile arkadaşlarım.Benim şuan 3.gebeliğim ilk gebeliğim gayet normaldi 10 yaşında oğlum var.2.gebeliğim geçen yıl mart ayında 31 haftalıkken ölü doğumla sonlandı.Aralık ayında kimyasal gebelik geçirdim.Şuan 5 haftalık hamileyim Allahıma bıraktım en iyisini o bilir.Bugün devlette dr a gittim 12.haftadan itibaren kullanırız dedi.Sizce ?