Öncelikle merhaba 🤗 şimdi benim normalde adetim düzensiz bacılarım pcos hastasıyım bide ilaç kullandım ocakta doktorum verdi şubat1 mart2 adet oldum bir hafta sürdü daha da olmadım şimdi 4 yada 5 gün önce kahverengi leke deydi iki gün sürdü dün baktım bişey yok yıkandım abdest aldım anlamadım niye böyle oldu yaşayan var mı acaba? En son işte 2 Mart orucun ikinci günü olmuştum.