Merhaba kızlar Daha önce de bu postu açtım o zaman daha çok çok yeniydik şuan da 11+2 yiz ve benim aşırı bir kaşık ağrım oluyor gele bazsn yatarken dönerken kalkarken yada oturduğum yerden kalkarken bir bıçak saplanıyor sanki bu 3. Gebeliğim ilk ikisinde bu kadar yaşamadım ilk haftalarda yaşadım ama bu zamana geçmişti idrar yolu enfeksiyonu olabilir dediler tahlil verdim temiz çıktı 27 sinde kontrol var ama aranızda yaşayan varmı bu durumu bilgi almak istedim