Arkadaslar 4 mart da doğum yaptım 5 mayısta da dikişlerimde açılmalar gördüm doktora gittim pişik kremi ve antibiyotik krem verdi kariştırıp sürüyorum ama hala kapanmadı hatta bugun bi ufak daha acılmış böyle basına gelen varmı kapanıyor mu yoksa telrar dikişmi atılıyor