Mehmetabay0990 Kızlar merhaba günde 2 defa letu aldım adetimin 14 günü bakıldığında hiç aktif yumurtam olmadığı için estofem diye bir hap verildi embriyon glue yapacağımızı söylediler başka yöntem deneyecekler yapıp başarılı sonuç alan var mı
Bebegim3444 Mehmetabay0990 embrio glue işlemi yaptırdım ama transfer de yapıldı. Bizim dilimizde embrio yapıştırma olarak geçiyor ama Farklı yöntem olarak olarak bilgim yok. Üstte kalsın.
-Yasar-123 Mehmetabay0990 ben o islemi tüp bebek transferim sırasında yaptırdım başka şekilde nasıl yapılıyor bilemiyorum açıkçası
Asill01 Mehmetabay0990 estrofem rahim kalınlaşması için weriliyor canm yumurtayla alakası yok embriyo glue bnm doktorum önermedi ama lipid serum diye bişi war birinci doz transfer günü ikinci doz 7.günü yapılıyor istersen onu sor bana hiçbiri yapılmadı direk histereskopi yapıp rahme çizik attı onuda sorabilirsin doktoruna
Sade30 Mehmetabay0990 benim 3. Transferim , embriyo glue ile çift embriyo transferi yapıldı çok şükür pozitifi gördük
Mehmetabay0990 Bebegim3444 benimki de transfer olacak da sadece önce loto ile başlandı gelişen yumurtam olmadığı için bu yönteme geçirdi peki transferiniz adetinizin kaçıncı günü oldu
Mehmetabay0990 -Yasar-123 benimki de işte transfer esnasında yapılacak da peki adetin kaçıncı günü rahim kalınlığı kaç olduğunda yapıldı
-Yasar-123 Mehmetabay0990 adet bittikten sonraki 12.gun tranfer yapıldı ancak rahim kalınlığını bilemiyorum
Simlifar Mehmetabay0990 transfer esnasında yaptırdım pozitif oldu onla mı ilgisi var bilmiyorum 2 adet embriyo koydurduk bitanesi tuttu çok şükür ondan önce ben histeroskıpide olmuştum rahim T şeklindeydi