Guldennn2 ay resmen kötü davranmışlar buna kimsenin hakkı yok hamileyken insan aşırı hassas oluyor doktorlarda bundan faydalanıyor evlenme yaşı olmuş 25-30 ne konuşuyor bu doktorlar ben anlamıyorum hiç bir testi yaptırmayın kabul etmeyin zorunda değilsiniz ihtimal üzerinden konuşuyor doktorlar asla kesin teşhis edemezler, çok isterseniz detaylı usg gidin orda ölçüm vs yapılıyor onu yaptırın ben doktorlardan soğudugumdan inanın 2 ayda bir gidiyorum sürekli her ay şu bu testi mi olur allah aşkına anne karnındaki bebekleri doğmadan ele avuca alıyorlar yurt dişinda gebelik boyunca 3-4 muayene yapıyorlar niye Türkiye’de hamile insanlara kanser miş gibi davranılıyor ablam veremiyorum 3. Gebeliğim banada hemen amniyosentez önerdi yaptırmıyorum dedim yaşımdan sebep riskliymişim yaşım 31