Selim_Alparslan normal doğum 2850 tl sezeryan 3600 olmasi lazkm canim. Kesinlikle pişman olmazsın. Ben de daha önce medicana burcu hanima gidiyordum ancak rahim agzi uzunluğumu göz ardı etti neredeyse 23. Haftada düşük ile sonuçlanacaktı memnun kalmadığım icin fuat beye devam ettim cok şükür 37. Haftaya geldik. Tahliller konusunda falan da zorlamıyor dışarda da yaptirabilirsin. Normal doğum düşünüyorsan ozellikle oneririm.