30 uncu haftadayız şehir hastanesinde ikinci defa ayrıntılı ultrasona girdik bebeğimin sağ böbreğini göremediklerini söylediler. Daha önce böyle bişeyle karşılaştınız mı çevresinde duyan anneler var mı aranızda acaba. Ciddi bi problem olmaz dediler ama içim rahat değil.