Gebeliğimi öğreneli 1 hafta oldu bel,kasık,karın ağrılarım var (çok şiddetli değil) yarın ilk doktor kontrolüme gidicem ama size de sorayım dedim yaşayan oldu mu? aslında benim ikinci gebeliğim ama ilk gebeliğimde bu haftada böyle olmuş muydu hatırlamıyorum inşallah sorun yoktur biraz da korkuyorum😞