mrvt94 Kizlar merhaba ben 15 Mayıs da kan verdim beta HCG 22.62 cikdi 19 Mayıs datekrar verdim 98 cikdi henüz doktora gidemedim acildenvermistim artış düşük mu oylediyolar
Serone Gayet güzel artmış birgğb durup bir gün verdiğinde 2 kayı olması gerekliydi sizinki bu kurala uymuş
ppmerlina Korkma canım ne düşük değeri ya… 2 günde 2 katına çıkıyor. Bu hesapla seninki gayet iyi durumda yani
Srp37 mrvt94 2 günde bir %60 ve üstü artmalı 15 mayıs 23 desek 17 mayısta düz hesap çarpı 2 eder 46 19 mayısta çarpı 2 desek 92 eder gayet güzel artmış.