Ays28 Bat tarihim 25 mayısta fakat şüphelendiğim için beta verdim 21 Mayıs: 148,50 çıkmıştı 23 Mayıs: 424,90 çıkmış bu sağlıklı mıdır ?
irema-1 2 günde 2 katı olması sağlıklı . Sizinde gayet iyi 2 katından da fazla 🥰 3 4 gün sonrasına randevu alın doktorunuzdan bence kese de görülebilir inşallah 1500 beta da görülüyor genelde
Ays28 irema-1 2 den fazla olunca korktum üstelik adet günüm 25 inde onunda günü gelmedi ama teşekkür ederim içim rahatladı 🥰🥰
irema-1 Ays28 bende adet günüm gelmeden 528 ile öğrendim ☺️ 2 günde 3 kat artmıştı çok şükür sağlıklı şekilde ilerliyoruz . 3 4 gün sabredip giderseniz çok iyi olur ❤️ . Artış çok iyi hiç korkmayın
Ays28 irema-1 yaaa çok sevindim ve beni çok rahatladınız çok teşekkür ederim, Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰❤️
Mucize0 irema-1 Benimde adet günüm gelmeden 116 ve 360 oldu 3 kat artti ama kasik ve bel agrim var normal mi bu agrilar sizce yardımcı olursanız çok sevinirim
Ays28 Mucize0 canım benimde belim de ve kasıklarımda ağrılarım oluyor yerleşme sürecinde olabiliriz diye tahmin ediyorum ama bilmiyorum
irema-1 Mucize0 ben hastanede bile yattım geçmeyen sancı şeklinde ağrılarım vardı sağ sol yumurtalıklarıma denk gelecek şekilde . Her şeyime baktılar 10 gün sonra kendiliğinden geçti çok şükür 😌 yine de doktorunuza mutlaka danışın . Kanama olmadan ağrı olmasını yerleşme ağrısına yorumluyorlar genelde ama
irema-1 Sebebini bulamadılar . Böbreklerden apandis bağırsak karaciğer her şeye baktılar . Ama kanamam olmadığı için riskli de görülmedim 3 günün sonunda kendi isteğimle taburcu oldum . Sonrasında geçti çok şükür . Ama yerleşme ağrısı dedikleri buysa bende çok ciddi ağrılar oldu yani normal bir ağrı değildi