Kızlar merhaba malum şu doğum yardımı devam ediyor yazısı hiç bitmiyor güncel bir bilgi öğrenmişken sizinlede paylaşmak istedim ☺️ Bugün 2023lü kızım için dilekçe doldurmaya gittiğimde bizim başvuru yaptığımız ekranın bir farklısının il müdürlüklerinde açılacağını bizim başvurularımızı onların göreceğini ve buna göre onların onay vermesiyle kabul edileceğini öğrendim ama o ekran henüz il müdürlüklerine ulaşmadığı için başvurular bu şekilde bekliyormuş ☺️