Merhaba kızlar. 33+6 haftalık hamileyim. Bugün iki ayagiminda yani dizlerimin orda üstünde çatlaklar oluştuğunu gördüm kırmızı kırmızı harita gibi olmuş. Bugün baya sızladı ayaklarım. Krem falan sürdüm ama geciyo gbi geldi tekrar başladı. Dizden kilo aldım sanirim ve bütün yük dizlerde ayaklarda olduğu için mi bilemedim. Böyle bsey başına gelen var mı. Ve bu haftalarda yürüyüş yapmak riskli mi olur. Benim bildiğim yürüyüş yapmak iyi derler ama sizce ?