Gizem993 bende ilk ona gitmiştim ağlayarak çıkmıştım keseyi gördüğü halde kan pıhtısı olabilir hormonunda biraz yüksek demişti hormonum 1650ydi bir de ilk gebeliğim olduğu için bilemedim ağladım daha sonra aybala hanıma gittim çok güleryüzlü geldi ama sezaryanda dikişi kendisi atmıyormuş