babyloving canım benim bana da ayak boyu 4 cm kısa dendi 2 hafta gerideymiş neler söylüyorlar neler hiç gitmemek değil ama moralimiz bozulmasın diye doktora çok az gitmek lazım bence bi arkadaşım doğum yaptı bebeğin kafası büyükmüş ailesinde öyle ırsi zaten normal yaptı bi kaç dikişi olmuş sıkma canını duanı et Allah (c.c) bırak zikirlerini çek Rab’bim güzel kolay afiyet dolu doğumlar versin