Kvsr46kvsr valla ben gözlerimi açtım iyi misin dediler iyiyim dedim güzel güzel konuştum ağlayarak gitmiştim ameliyata asansörden gülerek çıktım eşime iyiyim iyiyim dedim 😂😂😂
Hemşireler hep maşallah çekti valla hiç ağrısı yok maşallah ağrı kesicileri de istemiyor dedi en güzel yapmanız gereken şey bir kere yürümeye kaldırdıklarında daha yatmayın ben koltuğa oturdum kalktım kalktım hep yürüdüm hemen gazım çıktı ertesi sabah da büyük abdeste çıktım öğlen olmadan hemen hastaneden çıktım böylece