Dmtmtldg Merhaba 29+4düm kaç haftalıktan sonra sancılar başlıyor ve nts ye giriliyor büyük ihtimal sezeryan olacak ama ben son haftaya kadar beklemek istiyorum bebeğime zararı olur mu sizce şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için !!!